Linn-Cathrine Berg er ny organisasjonsutvikler.

Linn-Cathrine Berg
Linn-Cathrine Berg er ny organisasjonsutvikler.

Linn-Cathrine startet 1.februar i år og jobber 80% for fylkeslaget. Tidligere har hun jobbet som kampanjemedarbeider for Innlandet KrF under valgkampen i 2021, før hun begynte som kommunikasjonsrådgiver for Fylkestingsgruppen i Innlandet KrF.

Jobben som organisasjonsutvikler vil bestå av blant annet å ha det daglige ansvaret for fylkeslaget. Hun skal også følge opp lokallagene og Fylkesstyret, og være et bindeledd mellom fylkeslaget og KrF sentralt. I tillegg vil hun jobbe for å øke mobiliseringen i Innlandet KrF, og inspirere de lokale kreftene i KrF til felles innsats. Sammen er vi sterkere.

Linn-Cathrine har vært sekretær for Levanger KrF i en periode, der hun har vært bosatt. Nå vil hun bosette seg i Hamar for mer nærhet til fylket hun skal jobbe i.

Av studieretning har Linn-Cathrine studert ved Nord Universitet og tatt samfunnsvitenskapelige fag under HRM. Blant annet organisasjonspsykologi, kommunikasjon, kompetanseledelse, prosjektledelse og strategisk markedsføring – fag som kommer godt med i jobben hun nå tar fatt i.