Mobilisering for KrF

Norge trenger et sterkt verdiparti! Du kan være med å sørge for at KrF fortsatt har en sterk og tydelig stemme etter valget 13. september 2021. Bli med å mobilisere for KrF!

Vi utfordrer deg til å:

1. Del et personlig budskap innen 14. august om hvorfor du mener det er viktig å stemme KrF. Lag en film eller en tekst på Facebook der du sier hvorfor du stemmer KrF i år. (Se gode eksempler fra Knut Idland, Daniel Miles eller Marie Lindland).
  2. Del KrFs kampanjefilm (Åpne filmen) og be 10 andre om å gjøre det samme. Send en SMS til 10 andre og be dem dele filmen. Du kan for eksempel bruke følgende tekst:
    «Vi står foran store verdivalg de kommende årene. KrF har bedt forfatter og Gullpalmen-vinner Bobbie Peers om å tolke KrFs politikk. Det han fant var hjerteslagene og resultatet ble en film. Norge trenger et sterkt KrF, så jeg vil oppfordre deg til å heve stemmen ved å like og dele filmen på Facebook. Se hvordan på krf.no/film»
  3. Bruk Facebook aktivt til å like, kommentere og spesielt dele innhold fra sentrale KrF-politikere. (Eksempel på sider du kan følge: KrF, Kjell Ingolf Ropstad eller din lokale kandidat).

Takk for ditt engasjement!

Vi står foran store verdivalg de kommende årene. Norge trenger et parti som tar kampen for menneskeverdet, i alle livets faser. Et parti som vil hindre venstresidens radikale abortliberaliseringer, og som verner om trosfriheten og ytringsfriheten. Vi trenger en stemme for familienes valgfrihet og viktige samfunnsrolle, og noen som ser at stor rikdom gir stort ansvar – Norge må aldri lukke øynene for verdens fattige og flyktninger. Etter høstens stortingsvalg trenger vi et KrF som er stort nok til å ta de kampene.

Din stemme teller. Når du hever stemmen, kan 10, 50 eller kanskje 100 andre velgere bli oppmerksomme på hvor viktig det er å gi en verdistemme til KrF ved valget i 2021. Norge trenger et sterkt KrF, og ditt bidrag kan være avgjørende for om vi lykkes!

Vil du gjøre mer?

Samtale: Ring 10 venner som kan være potensielle KrF-velgere. Start en samtale med venner og bekjente der du setter KrF og høstens verdivalg på agendaen. Trenger du hjelp? Se hvilke noen av sakene KrF kjemper for her: KrF hjerteslag

Kurs: Laste ned Motimate, KrFs egen kursplattform. Her får du oversikt over KrFs politikk, oppdateringer på det som skjer frem mot valget, og gode råd til hvordan du kan bidra til å løfte KrF i valgkampen. Du finner også kurs om hvordan du kan lage filmer til sosiale medier.

Knapp med lenke til å laste ned Motimate