Landsmøtedokumenter

Her finner du landsmøtedokumenter til ekstraordinært landsmøte 13 november.

Sakspapirer

Tid og sted

KrFs ekstraordinære landsmøte 2021 vil avholdes 13.-14. november 2021 på Thon Hotel Arena Lillestrøm. Hotellet ligger i fem minutters gange fra togstasjonen. Både Flytoget og Vy har hyppige avganger mellom Oslo lufthavn og Lillestrøm. Den planlagte landskonferansen i januar flyttes til samme helg og samme sted, i forlengelse av landsmøtet.

Registrering åpner kl 10. Møtet varer fra 11.00 til 13.00. For program og påmelding se egen side om landskonferansen.

Delegatene blir meldt på til selve landsmøtet av sine delegasjonsledere, men må selv melde seg på landskonferansen og resten av helgen dersom de ønsker å delta på denne. Landspartiet dekker deltakelse på landsmøtet. For delegater som også deltar på konferansen gjøres dette i praksis ved at man får en subsidiert pris på arrangementet for delegater til landsmøtet. Reise dekkes uansett av den som sender deltakeren (fylkeslag/lokallag/evt privat).

Merk at det ekstraordinære landsmøtet er åpent for alle medlemmer til å delta som observatører (uten tale- og forslagsrett), men alle som deltar må melde seg på til konferanse@krf.no. Det bes om forståelse for at det er plassbegrensninger i landsmøtesalen.

For mer informasjon om programmet for hele helgen, se egen side om landskonferansen.