KrFs ressursbank
Gruppebilde fra skolevalgtorg i Horten

3. kvartal: Valgkampen

De siste fem ukene må ha sin egen detaljerte plan. Det er viktig å bruke saker, folk og ressurser smart her for mange bestemmer seg de aller siste dagene før valget og folks «hukommelse» for å handle på et budskap er så lite som seks dager. Altså: for å få arbeidet konvertert i stemmer må vi ut å appellere til å stemme KrF i så mange flater og kanaler som mulig innenfor de siste dagene valgdagen. Her må aktiviteter, kommunikasjons- og markedsplaner bakes sammen til en uke for uke og dag for dag plan. Det er her vi må bruke frivillige krefter og synlige aktiviteter. Og vite at listetopper er skolert til å argumentere for vår politikk og fronte mediesaker. Storbyene bør få besøk av partitopper den siste uka før valget. Hvis vi setter inn alle krefter her, prioriterer riktig og samordner oss så godt som mulig, vil vi se resultater.
  • Forslag til kalender intensivfasen (kommer)