Ta plass i KrFs kommunikasjonsteam!

Stortinget

Vi tror Norge og verden er et bedre sted med et sterkt KrF, og det skal vi overbevise flere om!

Når det norske folk går til urnene og avgir sine stemmer i september 2021 har hver eneste en hørt hvorfor de bør stemme KrF, og flere enn før gjør det!

Vil du være med på laget som skal få det til å skje?

Vi ser etter en kommunikasjonsrådgiver til teamet vårt, med Stortinget som arbeidsplass.

Vi ønsker deg som vet hvordan et budskap kommer gjennom lydmuren, og har et øye for å få frem de politiske forskjellene. Du kjenner det politiske landskapet godt, vet hvordan en mediesak blir til og har gjerne erfaring fra nasjonal presse. Du trives med høyt tempo, uforutsigbare uker og ønsker å være en del av teamet som skal bistå våre stortingsrepresentanter i å fronte KrFs gode politikk i media.

Hos oss får du jobbe med meningsfulle oppgaver og være tett på den politiske pulsen. Du får utvikle deg i et team som heier på hverandre, har det gøy sammen og jobber hardt og målrettet.

Stillingen er en fast 100% stilling og rapporterer til kommunikasjonssjefen. Kommunikasjonsteamet består av stillinger både ved KrFs stortingssekretariat og ved partikontoret. Den aktuelle stillingen er en av to ved stortingssekretariatet, og har sine arbeidsoppgaver tett knyttet til representantenes arbeid.

Søknad og CV sendes kommunikasjonssjef Elisabeth Løland på elo@krf.no innen 4. mai.

Har du spørsmål? Kontakt Elisabeth på elo@krf.no / 99791613 eller generalsekretær Geir Morten Nilsen på gni@krf.no.