Ta plass i KrFs kommunikasjonsteam!

Illustrasjonsbilde med unge folk

Vi tror Norge og verden er et bedre sted med et sterkt KrF, og det skal vi overbevise flere om!

Når det norske folk går til urnene og avgir sine stemmer i september 2021 har hver eneste en hørt hvorfor de bør stemme KrF, og flere enn før gjør det!

Vil du være med på laget som skal få det til å skje?

Vi ser etter en kommunikasjonsrådgiver til teamet vårt. Vi ønsker deg som liker å skrive og som kan produsere gode tekster med et klart budskap. Du liker høyt tempo og uforutsigbare uker. Du må ha et øye for å få frem de politiske forskjellene og vite hvordan et budskap når gjennom lydmuren. Om du i tillegg har erfaring med innholdsproduksjon og strategisk arbeid med sosiale medier (primært facebook), da har vi en match!

Hos oss får du jobbe med meningsfulle oppgaver og være tett på den politiske pulsen. Du får utvikle deg i et team som heier på hverandre, har det gøy sammen og jobber hardt og målrettet.

Vi ser primært etter folk som ønsker en 100% stilling, men i møte med den beste kandidaten og en kabal som går opp kan vi være fleksible.

Søknad og CV sendes kommunikasjonssjef Elisabeth Løland på elo@krf.no innen 16/2. Søknader vurderes fortløpende.

Har du spørsmål? Kontakt Elisabeth på elo@krf.no/99791613 eller generalsekretær Geir Morten Nilsen på gni@krf.no.