19.11.2018 08:53 Tilbake til nyheter

Landskonferansen 2019

Vi sparker i gang valgåret 2019 med KrFs største årlige konferanse, der engasjerte KrF-ere fra hele landet samles på Quality Airport Gardermoen lørdag 26. januar til søndag 27. januar. Konferansen er åpen for alle KrF-medlemmer.
KrF inviterer til landskonferanse 2019

Det blir et spennende program med lokalvalget 2019 i fokus. Det blir innledninger om utfordringene i norsk eldreomsorg, om hverdagstestet familiepolitikk, panelsamtale om 6-åringene i skolen, og vi får besøk av dokumentarfilmskaper Mari Storstein, som vi dele sine tanker om et varmere samfunn for alle, for å nevne noe.

Lørdag kl 17.00-18.30 blir det en rekke parallelle kurs og seminarer om bl.a. mediehåndtering, sosiale medier og andre temaer knyttet til valgkampen. Påmelding skjer når du registrerer deg ved ankomst på konferansen.

Påmeldingsfrist: Tirsdag 1. januar!

Konferansen blir som regel fulltegnet, så det er lurt å være raskt ute for å unngå å havne på venteliste!

Spesialtilbud! Meld deg på innen 3/12 og få 200 kroner i rabatt på overnatting!

Vi ønsker deg velkommen til læring, inspirasjon, refleksjon og idéutveksling med gode partivenner!

Klikk her for å melde deg på https://survey.enalyzer.com/?pid=n5qateb7

Har du spørsmål om påmelding, ta kontakt med Eirik Lundstein på elu@krf.no eller 924 12 397

Konferansen er åpen for alle KrF-medlemmer. Påmeldinger blir bekreftet ettersom de kommer inn og blir registrert. Du kan velge mellom følgende konferansepakker:

• Full konferansepakke lørdag og søndag, inkludert alle måltider: Overnatting i enkeltrom: kr 2 600 / Overnatting i dobbeltrom: kr 2 300
  • Konferansedeltakelse lørdag og søndag, uten overnatting og middag, men inkl lunsj og pausemat: kr 1 700
  • Middag lørdag kveld dersom du ikke skal overnatte: kr 400
    - Vi vet at noen har behov for en ekstra overnatting i forkant av konferansen for å kunne være til stede fra starten lørdag formiddag, og noen har kanskje også behov for å overnatte søndag til mandag.
  • Tilknytningsdøgn m/frokost koster kr 1 000